همین دهنکجی و قیام علیه احکام خدا بود که باعث شد حرامخواری رشد فضایی داشته باشد. یعنی وقتی قبحزدایی از باورها و ارزشها به کف خیابان رسید
پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
به خود بیائیم و گناهانی که باعث خشم خدا میشود را دستکم نگیریم. اختلاس و رشوه و اشرافیگری و حقوقهای نجومی و همه و همه بد است اما از آنها بدتر، پشتپا زدن در انظار به دستورات صریح قرآنی است...
به گزارش پایگاه خبری انصارحزبالله، یکی از
وبلاگنوسیان خوشذوق در مطلب کوتاهی درباره بدحجابی نوشته است:
سالها پیش بود که وقتی تازه برخی مانتوهای کوتاه (تازیر زانو) مد شده بود و خانمهای فکلی در خیابان مانور عشوهگری میدادند یکی از دوستان میگفت اگر با این بیحیاییها برخورد نشود و جلوی آن گرفته نشود تا چند سال دیگر زنان با لباس غواصی بیرون میایند.
روستای مری شهرستان سیمرغ کیاکلا ...
ما را در سایت روستای مری شهرستان سیمرغ کیاکلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 8:34