رهبر انصارالله یمن تأکید کرد که این جنبش آماده است ساکنان شبهجزیره عربستان را از دست نظام سعودی آزاد کند.
به گزارش پایگاه العهد عبدالملک الحوثی در سخنانی خطاب به مردم شبهجزیره عربستان گفت: شما برادران ما هستید و ما شما را هدف قرار نمیدهیم، چراکه میدانیم شما مظلومید. نظام سعودی صدها منزل و مزرعه را نابود و با شما به عنوان شهروند درجه دو برخورد میکند. با ساکنان منطقه الشرقیه نیز به عنوان شهروند درجه دهم رفتار میکند. وی افزود: ما آمادهایم به شما کمک کنیم تا از دست نظام سعودی آزاد شوید.
روستای مری شهرستان سیمرغ کیاکلا ...
ما را در سایت روستای مری شهرستان سیمرغ کیاکلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 5:25